Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Νανούρισμα, Άγιος Δημήτριος, Λήμνου

Τραγουδάει η Βασιλεία Μαρινάκη

Προέλευση: «Κιβωτός του Αιγαίου»

Μουσικά σταυροδρόμια στο Αιγαίο.

Λέσβος 19ος-20ός αιώνας

Κοιμήσου με την Παναγιά και με τον Άγιο Γιάννη,

με τον αφέντη το Χριστό κι όπου πονεί να γιάνει.
Κοιμήσου και παρήγγειλα στην Πόλη τα προικιά σου,
στη Βενετιά τα ρούχα σου και τα διαμαντικά σου.
Έλα, ύπνε μου καλέ, σιγανέ και ταπεινέ.
Κοιμήσου που να σε χαρεί η μάνα που σε γέννα,
να δει και ο μπαμπάκας σου πολύ καλά από σένα.
Ύπνε μου, υπνιάρη μου και ‘ποκοιμισιάρη μου.
Ο ύπνος το παρακαλεί μα κείνο δεν κοιμάται,
έχει τα μάτια τ’ ανοιχτά και τη μαμά θυμάται.
Ύπνε μου σε παρακαλώ, κοίμησέ μου το μωρό.
Κοιμήσου που να σε χαρεί και να σε καμαρώνει
η μάνα που σε γέννησε και τράβηξε τς πόνοι.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου